Tuesday, March 30, 2010

Windu dgn panda2

entah mengape aku rasa rindu pada diorg...byk memori aku bersama2 mereka...ini lah paradikma hidup....ak kena menerima sume yer....kami sudah mempunyai haluan masing2..pas abih mmu...aku ilang arah...byk mende yg aku pikir...byk pahit terjadi...aku telan kerna hanya dgn ujian dr Dia aku kuat....aku tahu semu org memalui zaman2 ini...tiada beza..hanya masa dan kententuan itu lain...namun jln cerita hampir sama...aku bingung....mengapa aku bersedey....aku rinsu mereka...kami susah mkn same2...xde duit pon same2....pegi mamak pon same2....sedey kan bile kiter tahu mereka hampir jauh dgn kiter...kwn2 saya rindu kamu semua...mahu berjumpa tapi bukan mcm dahulu...masa sudah berbeza....aku rindu kamu semua...rindu mkn maggie same2....rindu pergi laut samer2....rindu sambut harijadi same2...rindu bile memikirkan masalah duit peperiksaan...adakah aku sahaja begitu...rindu kamu sgt2...rindu....makin hari...aku rasa aku makin jauh...makin tidak nampak mereka...aku syg mereka sgt2...kerna mereka aku kenal erti sahabat...kerna mereka ade org menyambut tika jatuh...kerna mereka aku punya hidup di sni...kerna mereka aku tahu erti bersyukur...Allah kau permudahkan kami....permudahkan persahabatan kami...panda kamu kena tahu ak x kan melupakan...rindu kamu...syg kamu...

salam kerinduan pengembara.....

No comments:

Post a Comment