Monday, March 29, 2010

Bila suara kerinduan dtg kembali....

Aku rindu pada emak...pada abah..yong...adik2...puteri panda...kwn2..aku rindu dia bergelar seseorang....

aku rindu dia tapi tidak bole berkata2...aku pergi...seperti yg ku ucapkan sebelum ini...aku ingin pergi....hati ini makin tenang ble aku tidak berjumpa dgn kamu...kamu seseorang yg penah mencuri hati ini....aku pergi jauh2 dulu....Alhamdulilah aku ingin pergi.....kerna Tuhan tidak mahu hati aku makin terluka dgn sikap kamu pada aku....

Pengembara iman ingin menjemput anda ke blog http://rayyanteja@blogspot.com

Pengumuman dr pengembara: InsyaAllah pengembara akan ingin memulakan hasil penulisan pengembaran pada entry akan dtg....tajuk crita yg akan pengembara ingin tulis "Siapa Rayyani Isya?" semua nya akan pengembara tulis di entry akan dtg....salam syg dr pengembaran:)

No comments:

Post a Comment