Monday, May 17, 2010

Hari yg memenatkan

Salam..

Hari ini amat memenatkan dari segi mental..pagi2 lagik aku dh di panggil kerna byk kerja yg harus aku lakukan...kadang2 aku terasa ingin tidak berkerja cara begini...berkerja balik lambat dan esk nya pula terpaksa bgn awal...rutin ku seharian sebegitu...sibuk...dan aku rasa aku telah menjauhkan diri dari mak dan abah...kerap mereka menelefon utk bertanya bila aku ingin pulang...sabar ya mak dan abah...kadang2 jika tidak difikirkan tentang hutang yg perlu dijelaskan aku sudah lama aku berhenti dan pulang ke kg...ape aku kisah jika aku terpaksa bercucuk tanam. Arwah Tok Ayah pernah berpesan "jgn di jual tanah ini" kerna apa aku apa aku fikir...bile dewasa dan melalui zaman2 ini...aku sedar mengapa...kadang kala ilmu itu satu pengetahuan utk kiter memajukan diri...yg harus di titik beratkan ialah bagaimana keadaan hidup kiter..aku mahukan satu kehidupan yg sederhana tapi sempurna...contoh ya ade mak dan abah ketika aku sedih dan sakit...ade org ingin mendengar rintihan aku...ade org mengambil tahu tentang perihal aku...bile di fikirkan lagi inilah dugaan dunia..Arwah Tok Ayah dh x da...aku terasa ingin bertanya bagaimana Tok Ayah bole melalui sume duagaan nie....Allah...aku takut utk sendiri aku takut utk ke hadapan...apa yg perlu aku lakukan....Allah berilah jalan utk aku...Amin

No comments:

Post a Comment