Sunday, March 21, 2010

Aku Bebas...............

Aku ingin ke laut............
Aku mengira masa utk ke laut akhir yer aku dpt ke laut...indah sungguh ciptaan Tuhan....siapa kita utk memikirkan keindahan lain selain diciptakan. Aku bersyukur kerna dpt merasa air laut yg masin...indah bersama kwn di Teluk Cempedak...aku gembira...hilang sume kisah sedih ku...

Hari ini dia msg di YM aku....bertanya mengapa aku ingin pulang ke kg...adakah utk selama2 nya...aku kata aku balik utk ketenangan.....dia tanya lagik sama ade aku akan pulang sni...aku senyap dan tidak mahu memberi repond...aku invi dah ternampak nama yer offline...biar lah...mula2 kemahuan ku ingin berjumpa buat ali terakhir tapi bile sahabat berkata kalu aku sanggup utk luka lagi pergi la...aku tidak mahu luka lagi...aku mahu kehidupan lain...ak pergi utk die selama nya...move on watie...Alhamdulilah dpt keje br dan ingin pindah...entah ke mana...aku pergi utk tinggalkan dia...Kamu aku pernah syg kamu tapi kamu tidak pernah ada utk ak...kamu pikir kwn...kamu memberikan perhatian dan harapan...tapi utk apa adakah utk menyakiti hati aku....kamu...aku pergi...jgn cari aku lagi...kamu ada hidupan kamu...kamu ada org lain....pergi la utk lebih baik dr aku....Allah terima kasih sebab mendgr aku...aku sunyi tapi Engkau tidak tinggalkan aku....Allah aku redha...Semoga semua bertambah baik utk masa hadapan...Amin...

Abah saya rindu abah....:(

No comments:

Post a Comment